23/04/2013

Roket Dikesan Terhempas Di Kluang Petanda DAP Akan Ranap Di Johor! #PRU13



Tekini dan sensasi. Berita yang tidak mungkin disiarkan di mana-mana portal pembangkang terutamanya portal dan TV DAP. Sebuah roket dipercayai terhempas akibat tidak berjaya berlepas untuk misi ke bulan. Kejadian berlaku di Kluang, Johor.

Mengikut Jabatan Kaji Cuaca, ini mungkin berlaku disebabkan roket ini mengalami ejakulasi pra matang disebabkan pemandu roket ini, Lim Kit Siang, yang diberitakan akan memandu masyarakat Cina di Gelang Patah untuk menjadi rasis telah terlalu tua dan telah menapous. Ini mungkin penanda dan menjadi batu nisan pemandu berkenaan di bumi Johor, bumi keramat.

Punca roket ini terhempas masih dalam siasatan, oleh kerana kotak hitam masih tidak dijumpai. Siasatan awal Central Executive Committee (CEC), DAP Pusat, dengan menggunakan perisian Microsoft Excel, mendapati ini semua salah UMNO! Walau apapun terjadi, ini semua salah UMNO!!!


K7L : Jahat betul tulisan KRO ni..haha

1 ulasan:

  1. Lepas satu2 roket tumbang, cer bengkokkan sikit....gerenti stabil....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk