22/07/2011

Mat Sabu Nak Saman Polis?



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum w.b.t


Saya minta tarik balik pembohongan, kalau tidak kita akan saman polis dan Datuk Salleh Mat Rashid (Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Bukit Aman) kerana melakukan fitnah,” katanya kepada Keadilandaily.(Keadilan Daily, 22 Julai 2011)


Dia sebelum ini ada mengeluarkan laporan yang telah dicanangkan pada semua ahli PAS dan masyarakat bahawa polis kejam, gangster, samseng dan berbagai lagi tuduhan. Selain itu beliau turut mengeluarkan kenyataan bahawa beliau dilanggar oleh Land Rover pada 11 Julai 2011 yang lalu. Ini adalah bukti kenyataan beliau yang selalu putar belit dan cuba merosakkan pandangan masyarakat terhadap PDRM!.





Kemudian pihak polis ada menunjukkan bukti kepada kita akan pembohongan dan dakyah palsu serta fitnah daripada Kaki Sabun Mat Sabu tersebut. Ikuti rakaman video ini yang mana dikeluarkan semalam :






Sejurus video ini dikeluarkan maka 'kantoi' lah segala pembohongan beliau. Tapi sudah dasar lidah bercabang 13, beliau mengeluarkan kenyataan di KeadilanDaily hari ini iaitu,



Dalam video polis, yang tidak ditunjuk adalah kereta Waja yang di belakang kereta Pajero yang melanggar motosikal itu,”
“Kereta Waja yang cross itu (yang melanggar),” kata beliau.
Ketika ditanya laporan media 11 Julai lalu yang mengatakan beliau dilanggar Pajero polis, Mat Sabu berkata terdapat berbagai pandangan pada masa itu.
” Tetapi selepas bertanya kepada penunggang saya, kereta Waja itu yang melanggar,” katanya.
Keris terasa lucu pada kenyataan beliau adalah kerana beliau perlu bertanya kepada penunggang baru tahu kereta apa yang langgar. Jelas terdapat pembohongan dari Mat Sabu untuk menutup ke'kantoi'an beliau berbanding kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini. 
Jika difikirkan secara logik akal, mustahil kita tidak dapat melihat kereta yang merempuh dari hadapan kerana menurut kenyataan beliau pada 11 Julai yang lalu yang sangat berbeza iaitu "Saya naik motor dan berlaku perlanggaran HEADS-ON dengan pihak polis dan saya jatuh dan mereka menangkap saya. Berlanggarlah...berlanggar ertinya mereka langgarlah motorsikal saya naik itu"
Anda boleh lihat kenyataan ini melalui rakaman video di blog MiM.
Sudah-sudahlah berbohong, pusing sana pusing sini. Dah salah tu buatlah cara salah. Keris cabar Mat Sabu saman polis. Berani kerana benar!


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Mat Sabu kata,"Mah, abang kantoi lagi..''..kah kah kah..dasar jantan keparat!

11 ulasan:

  1. Saya telah listkan blog tuan. Terima kasih kerana sudi bersahabat.

    Kulaanniring.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tq tuan..sama2 kita menjadi pejuang maya..syabas Kulaan Niring!

    ReplyDelete
  3. Bro, kalau polis tak kluarkn bukti video, mat sabu yg pernah ditangkap khalwat dgn bini org itu tetap dgn knyataan asalnya kan? dia takkan buat corner kononya proton waja la pula yg langgar.itula ahli pas yg kononya paling islamik.dasar kaki penipu.
    nasib baik takada lagi sudut rakaman yg mmbuktikn waja tu tak sentuh motor dia, kalu ada, tentu dia akan koner lagi kan?mgkn dia akan kata sbnry kete benz tian chua yg langgar leps tu tian chua terus lari sbb nak p ceramah!

    ReplyDelete
  4. haha..betul bro..sy smbut isu ni sebab jelas pembohongan dia..hanya untuk meruntuhkan institusi PDRM..dia ni dah kantoi..pastu nak twist plak..sy cabar dia saman polis..dan blog MiM cabar beliau tunjukkan motor dan penunggang..orang begini tidak harus ada dalam parti Islam..puak erdogan yang akan memburukkan islam..

    ReplyDelete
  5. salam perjuangan, s telah pautkan blog anda di blog sy...terima kasih kerana pautkan blog sy di blog anda dan sama2 lah kita berjuang. TQ

    ReplyDelete
  6. salam perjuangan...
    mohon link blog...Yong telah link blog tuan ke jawaber6.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. malaysia post, terima kasih dan mari sama2 berjuang

    Wak dOb, akan saya lakukan dengan segera..

    ReplyDelete
  8. Salam bro..biasa la..
    mesti kasi putar...

    blog tuan dah dipautkan
    harap dapat follow saya & pautkan juga
    TQ

    ReplyDelete
  9. apa ye blog tuan.sy xdapat nk detect profile tuan

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk