24/04/2013

Pentas Ceramah BN Di Bom? #PolitikKasar #PRU13


Sebentar tadi dalam jam 10 malam ada perkara yang mengejutkan telah berlaku. Lokasi kejadian adalah di Bilik Gerakan Barisan Nasional Nibong Tebal. Satu letupan telah berlaku ketika Dato' Teng Hock Nam sedang berucap.

Program tersebut dihadiri lebih kurang 2000 orang hadirin. Letupan tersebut berlaku dekat belakang pentas bilik gerakan.


Kejadian letupan itu telah menyebabjan seorang lelaki menjadi mangsa. Kini beliau sedang dirawat di Hospital Sungai Bakap. Didapati kecederaan beliau pada kaki kanan. Apapun perlu ke nak takutkan orang Barisan Nasional dengan letupan?

Keris hubungi rakan BN di Penang, kata mereka kalau nak letup takutkan mereka, tak perlu kerana rakyat Malaysia tahu Malaysia aman di bawah Barisan Nasional. Pihak yang bertanggungjawab melakukan perkara sebegini adalah mereka yang tak suka dengan keamanan. 

K7L : Boommm!!...Kebangkitan rakyat bersama Barisan Nasional semakin digeruni..

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk