09/04/2013

Sah! Gambar Tian Chua Di Sabah Sebenarnya Palsu!



Telah kelihatan beberapa hari ini sejak Tian Chua tidak dibenarkan masuk ke Sabah, cybertroopers pembangkang menyebarkan gambar (atas) yang mengatakan Tian Chua telah dikasari dan diusung keluar dengan begitu teruk sekali di Lapangan Terbang Kota Kinabalu.

Sekali lagi kita lihat pihak pembangkang terus-menerus menghina pihak Polis yang menjalankan tugas. Mengapa gambar tersebut palsu? Ia palsu kerana gambar yang disebarkan adlah hasil edit.

Yang sebenarnya ia merupakan foto ketika insiden ketika dia ditangkap kerana menceroboh kawasan Parlimen ketika Bersih 2.0 yang menyaksikan insiden dia gigit tangan polis. 



Ini semua hanya drama Tian Chua yang mahu meraih simpati rakyat Malaysia terutamanya Sabah selepas dia dikatakan telah mengeluarkan kenyataan kurang ajar terhadap pihak keselamatan yang berjuang di Sabah.

Sekarang nak tipu apa lagi?

K7L : Dasar penipu..ini semua populis murahan PKR..

1 ulasan:

  1. alahai..kalau kena humban pun ape salahnyer??? memang patut pun...ingat perpatah melayu. kerana mulut badan binasa...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk