18/04/2013

Kerana BN Menang Di Hulu Selangor Dan Tenang - Troopers PR Hina Orang Felda?


Penyapu Sial ada keluarkan kenyataan yang berbaur hinaan kepada orang Felda selepas BN menang di Parlimen Hulu Selangor dan DUN Tenang yang lalu. Dikatakan para peneroka Felda di kawasan Tenang memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional.

Namun malangnya mereka dimaki oleh troopers PR ini dan menghina keseluruhan para peneroka yang berada di Malaysia. Kononnya oang Felda tak sedar diri walhal kerana mereka sedar dan ingat jasa Felda, mereka tetap sokong Barisan Nasional yang memperjuangkan hak mereka dari dulu hingga kini.

Lihat apa yang si cacai makan dedak tulis menghina peneroka Felda :



Sudahlah kata para peneroka Felda yang menyokong Barisan Nasional sebagai jahil, fitnah pula UMNO dan Barisan Nasional pasal jual tanah. Ish ish ish..

Inilah dia mentaliti puak pembangkang yang sebenarnya hanya mahukan kuasa. Mereka sanggup maki dan cerca sesiapa yang tidak menyokong mereka di Felda. Bayangkan mereka ini yang mendapat kuasa untuk orang Felda?

Rasanya semua peneroka ada potensi dihalau keluar daripada tanah itu. Ingat mengapa Felda itu penting? Kerana ia selamatkan ramai anak-anak Melayu yang mahu berusaha dalam mendapatkan tanah, rumah dan hasil pertanian.

Felda lahirkan ramai peneroka yang berjaya! Felda juga menjadi tempat yang menjana ekonomi negara dalam beberapa penghasilan pertanian. Felda tempat anak-anak Melayu tidak kira datang daripada mana untuk bersama berbakti kepada tanah.

Hormati mereka. Kerana fitnah dan cercaan itu tidak akan menjadi kudis kepada orang-orang Felda. Maka teruslah menyokong dan mengundi Barisan Nasional.

K7L : Gila ke panggil orang jahil sebab undi?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk