25/04/2013

Kebangkitan Rakyat Selangor! Pelabuhan Klang Dibanjiri Penyokong BN - Azmin Berjaya 'Bunuh' Khalid Ibrahim?




Punya ramai rakyat Malaysia hadir ke Pelabuhan klang. Memberitahu kepada kerajaan Pakatan Selangor yang gagal ketika menjajah Selangor selama lima tahun. Kini Khalid Ibrahim yang dilantik menjadi Menteri Besar selepas 2008 dihantar ke kawasan yang sudah tentu dia kalah.

Permainan siapa? Azmin?

K7L : Permainan politik pemilihan PKR dah mula dari PRU!

6 ulasan:

  1. Rahsia Najib Di Bongkar Bacalah --------> Rosmah Terus Mencengkam Najib

    ReplyDelete
  2. ko ni dah rosak otak la anon 23.43pm 25 april

    ReplyDelete
  3. Haik! Video marked 'Private' pulak. Kalau video dah tak leh tengok, apa bukti rakyat Selangor berduyun-duyun ke ceramah BN?

    ReplyDelete
  4. Apa yang penting ubah dari undi PR kepada BN.


    Kat Selangor macam-macan berlaku tapi PAS Selangor Bisu.

    Siapa yang tidak menyokong Dato’ Dr. Hassan Ali ketika itu EXCO Hal Ehwal Agama Islam dalam menangani isu arak dan isu murtad di Selangor? Jawapannya orang PAS sendiri yang tidak menyokong dan membantu.

    Bila MB Selangor ambil portfolio Agama dari PAS (takut agaknya kes berulang) ada sesiapa dari pemimpin PAS yang bangkang - senyap seribu bahasa. Hasilnya Roh Islam yang telah diperjuangkan oleh Dato’ Dr. Hassan Ali hilang – Program EXCO turun padang utuk Kutbah Jumaat, forum perdana, kuliah lepas solat waktu dan berbagai program agama yang disediakan oleh beliau. MB Selangor boleh buat program macam tu bila pegang portfolio agama nak hadir pun susah.

    Apa akan jadi bila Islam dijaga oleh orang yang bukan ahlinya. Akhirnya PAS jaga porfolio Adat-adat Melayu apakah bendanya itu buat PAS yang dijaguhkan sebagai pejuang roh Islam.

    Bab Isu Murtad, pagi-pagi buta lagi MB Selangor minta maaf kepada ketua gereja tanpa merujuk kepada EXCOnya Dato’ Dr. Hassan Ali. Khalid Samad pun joint sekali, dengan hasad dengkinya hentam Dato’ Dr. Hassan Ali, tanpa usul periksa sokong gereja sampai dapat gelaran. PAS yang lain menikus tunggu dan lihat. Takut hilang jawatan dalam PAS Selangor.

    Isu arak, serbuan dibuat, arak dirampas dan akhirnya arak diserahkan balik. EXCO Dato' Hassan Ali kene bedal, Ronnie Liew gelak gila, besar misi berjaya. Khalid Samad pun sokong jugak.

    Hilangnya perjuangan roh Islam PAS.
    Di Selangor, rumah urut, pusat hiburan dan maksiat haram dibuka merata-rata bagai cendawan yang ada lesen, yang haram di bandar dan kampung. Dia orang kata Ronnie Liew punya kerja. Apa orang PAS buat, pandang dan lihat saje, tak bising pun dalam sidang DUN Selangor. Mana letak perjuangan Roh Islam PAS. MB Selangor kata takpe dia orang nak hilang penat lepas kerja. Hak asasi manusia.

    Bila Dato’ Dr. Hassan Ali buat program Selamatkan Aqidah Umat Islam. Apa orang PAS buat, diam seribu bahasa , kata program politik semata-mata. Takda roh Islam agaknya.

    Akhirnya Dato’ Dr. Hassan Ali dipecat dari PAS. Bersoraklah DAP, PKR yang jahil dan parasit PAS golongan anwaranis kerana orang yang perjuangkan roh Islam, Melayu dan Raja dibuang dari PAS dan tak boleh nak bersuara lagi terutama dalam mesyuarat EXCO lah agaknya.

    Lain-lain keadaan di Selangor, masjid mula dicemarkan? Orang PAS benarkan orang kafir yang tak tutup aurat tah bersih tah tidak masuk dalam masjid, ruang solat pulak tu. Kalau Masjid Negara, Masjid Negeri Selangor dan Masjid Putrajaya, pelawat bukan Islam boleh lawat tepi dan luar ruang solat dan mesti menutup aurat. Roh masjid pun PAS tak reti nak jaga nak jaga Roh Islam.

    Siapa yang tak melindungi dan gadai kalimah Allah? Orang Pas juga yang membenar kalimah Allah digunakan oleh orang bukan Islam termasuk dalam bible, takiralah apa bahasa sekali pun. Keesaan Allah dalam Islam sama ke dengan Konsep Trinity dalam Kristian bagi PAS? Khalid Samad pun boleh semacam je.

    Tengok Sidang DUN Selangor, ADUN bukan Islam guna ayat-ayat Al-Quran dan kalimah Allah untuk dipersendakan kepada orang Islam. Dr. Rani, Persuruhjaya PAS Selangor, ketawa besar bagai satu hiburan. Orang PAS tak pernah memberi nasihat pada rakan-rakan pakatan mereka pun. Nak perjuangkan Islam pun takut dengan rakan pakatan mereka. Perjuangan Negara Islam tukar kepada Negara Berkebajikan dari pokok kepada ranting. PAS kata Putrajaya dulu baru Negara Islam no dua kemudian baru Hudud PAS. DAP dan PKR kata minta maaflah.

    Ulamak Pondok pun tak percayakan PAS boleh perjuangkan Roh Islam, siap cakap munafik lagi dan mereka rata-rata mereka menolak PAS, kata sokong PAS haram dan menyokong perjuangan yang dibawa oleh Barisan Nasional yang diterajui oleh UMNO) yang berjuang demi Agama, Bangsa dan Negara.

    Renong-renongkanlah.

    Mereka kata ubah, kita kata ya, ubah dari PR kepada BN.

    Selamat mengundi BN.

    ReplyDelete
  5. Ana sokong Anon 00:37 di atas...macam mana kita nak harapkan Pas jika imej dn kredibalitinya semakin rosak apabila gagal menangani pelbagai masalah yg bersangkutan agama Islam hinggalah kpd yg menyentuh kpd pekara2 asas spt yg berlaku di Selangor pas telah gagal menjaga kesucian Islam berdasarkan Alquran dan as-sunah...

    Dalam kes terbaru YB Pak Setopa misalnya dlm Al-Quran ayat 6 surat al-Hujurat menyebut..."jika datang satu berita hendaklah disiasat kebenarannya," masalahnya kes yg melibatkan Pak Setopa ni langsung tidak disiasat!...tuduhan kpd pemimpin tertinggi pas ini amat berat(Zina)!.. dan sekiranya kes tersebut gagal ditangani maka kemungkinan besar Pas akan menerima hukuman daripada rakyat dlm Pru 13 pada 5 Mei ini nanti!

    ReplyDelete
  6. juragan budiman27 April 2013 at 16:11

    dlm pru 13 ni berbeza benar dgn pru 12 dulu...rakyat dah smakin bijak menapis segala putar belit dn fitnah pembangkang...kekadang kita rasa jelak dn meluat!.. kita dah leh tau jawapan klishe mereka...dlm kes video Pak pong Pak Mustape ni mereka mesti kata itu mesti kerja umno ianya fitnah dan video tu besi!...jadi ceritanya serupalah kes video trio datuk T dulu tu hingga hampir 2 tahun tertuduh tak berani buat report dan saman di balai polis...akhirnya faham-fahamlah...mana mungkin kalau kita dah dimalukan kita ta buat report polis dan saman demi maruah dan nama baik kita...tak gitu!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk