13/02/2013

Pendedahan Tentang Si Perakam 'Are U Ready For BN' !




Kedudukan lokasinya ketika merakamkan peristiwa tersebut dikelilingi oleh orang yang juga pro pakatan, maka disebabkan itu laungan "yes" hadirin yang lain tenggelam disebabkan orang disekelilingnya memekik "no".

Ketika pertanyaan itu diajukan, Jika anda berada benar- benar bersebelahan dengan jurukamera dari portal warta rakyat. Malahan penelitian semula yang dilakukan (tanpa sebarang editan), ini adalah hasil yang dapat kita kongsikan bersama pembaca;



Berdasarkan video di atas, jelas menunjukkan bahawa kebanyakan hadirin yang menjawab "yes", dan ada juga yang menjawab sebaliknya, (minit 1:57).

Sememangnya majlis itu turut dihadiri penyokong tegar Pakatan sebagaimana yang cuba didedahkan sebelumnya. Memamga da sebahagian yang telah dihantar untuk membuat kacau sepanjang program diadakan. Maka tidak hairanlah sekiranya ini berlaku.

Mereka juga menuduh TV3 mengedit semula video tersebut sebelum dipaparkan kepada penonton, persoalannya sekarang, apakah mungkin video yang memaparkan kebanyakan hadirin mengungkapkan perkataan "no" itu sebenarnya diedit?

Video di atas juga membuktikan bahawa lokasi rakaman dibuat turut memainkan peranan yang penting untuk memberikan maklumat yang telus kepada pembaca.

Namun begitu, disebalik semua ini, terbukti Pakatan akan melakukan segalanya bagi memesongkan perhatian rakyat terhadap kebaikan yang cuba dilakukan Kerajaan Barisan Nasional.

Jangan kata Pakatan tak pernah buat video guna lagu Gangnam Style ya?


K7L : Nak bohong pun agak-agak la...

10 ulasan:

  1. terang2 aku dengar kata Noooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Nak yes ape lagi, dh jelas jerit NO!!!

    ReplyDelete
  3. melayu tak sokong umno .....memang melayu jahanam.....suka cina memerintah malaysia ....bila cina tarik penuntokan melayu baru nak sedar....sudah terlambat

    ReplyDelete
  4. anu 1208 dan anu 1224..(orang yg sama ke)..

    Nak buat macam mana.korang nih memang takleh ditolong:.mata dah dibutakan ( tgk video clear anwar yang buat keje) pon boleh kata bukan...hati dah digelapkan ( orang kristian nak guna Allah dalam bible boleh aje..nak tukar agama ok aje nak LGBT no problem) + sekarang telinga juga telah dipekakkan...tunggu aje lidah dikunci..dan mati sia sia menjadi petualang bangsa.
    (itu kalau awak nih melayu islam la)

    ReplyDelete
  5. Yes ke NO ke ..aq peduli apa ...yg penting aq xmo keturunan BABI neh yg memerintah negara...

    igt ayat ini..".di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina”,

    SAY NO TO DAPig
    SAY NO TO PKR
    SAY NO TO PAS
    SAY NO TO PAKATAN HARAM JADAH...

    ReplyDelete
  6. kalo gitu bila deme menang lagi nanti...semua polis kat penang bangsa cha ya nun alif kot

    ReplyDelete
  7. Nak hairan apa kat penyokong pembangkang.Nabi pun dianggap macam budak kampung..PM Najib lagilah... Kalau tak silap dulu ada kes kata Tuhan mencarut jadi kita boleh mencarut ( kalau silap tolong betulkan )... Masyaallah ustaz-ustaz anda diamkan saja.. Tuhan Yang Maha Mulia dihina begitu sekali.. patutlah hati mereka dah dimatikan..." Kami jadikan dinding di hadapan mereka... Yasin "Orang bersumpah dengan nama Allah puak ni kata macam-macam. Apa hak depa menafikan sumpah orang? Orang dah sanggup terima akibat dari Tuhan kita kata dia bohong... Orang bersumpah tak main sumpah tapi orang yang menafikan dengan pelbagai lawak bodoh inilah yang mainkan sumpah yang amat dibenci oleh Allah seperti huraian kitab... Jadi banyak bab agama ni yang pembangkang permain agama. Patutlah Tuhan matikan hati mereka dari faham agama dan melihat kebenaran..... Moga kita dijauhkan Tuhan dari dibutakan mata hati..amin.

    ReplyDelete
  8. Tak kira la edit ke tak edit video yes no ni. Yang penting aku percaya video anwar dengan pompuan china dalam bilik tu tak diedit. Dan paling pelik, kenapa puak2 pr ni masih nak orang macam ni jadi pemimpin dia. Sesat betul-betul diorang nih.

    ReplyDelete
  9. diorang nak anwar sebab telor anwar kapal karam simpan nanti senang nak control kalau x dengor cakap nanti xleh nyontot sebab telor ada kat kapal karam betul dak kawan2

    ReplyDelete
  10. yes atau no, lantak kau lah. Aku mmg dah lama jwb yes. PRU13 aku undi BN.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk