09/02/2013

PAS Sah Makan Harta Anak Yatim Memali? - Pendedahan Berani C.N.Al Afghani!



Siasatan harus dibuka setelah laporan polis telah dibuat. Pada Keris Cikgu Non yang telah mendedahkan penyelewengan berlaku dalam PAS adalah satu tindakan yang benar-benar murni. 

Harta anak yatim, balu dan orang miskin yang diseleweng memang patut diperjuangkan. Keris memetik kata-kata Cikgu Non bahawa Ulama PAS kini adalah syaitan-syaitan yang bisu. Kerana mereka tahu akan kejahatan dan kepincangan yang berlaku namun kerana sayangkan kuasa mereka terpaksa berdiam diri. 

Berikut adalah laporan yang tidak perlu lagi Keris tulis semula :

Klik Untuk Besarkan Imej



Jadi sekarang Keris mendesak AG untuk membuka siasatan dan mendakwa sesiapa yang terlibat dengan penyelewengan harta anak yatim Memali itu. 

K7L : Semoga perjuangan Cikgu Non berterusan dan lancar..

1 ulasan:

  1. bukan saja Keris yang minta disiasat, malah ramai lagi diluar sana yang menuntut ianya dilakukan SEGERA; tapi malang sekali dan seolahnya dah jadi kemestian sesuatu yang melibatkan pembangkang, siasatan selalu dilengahkan atau pun tak diambil berat, tapi kalau melibatkan kerajaan, cepat ajer dilakukan siasatan. kerajaan kita memang lemah dan penakut. ada undang undang tidak digunakan dan lebih gemar disimpan sebagai perhiasan. itu sebabnya kesalahan yang melibatkan pembangkang bertepek tepek tak dipedulikan. nampak macam kerajaan dah jadi pembangkang atau dah mula belajar nak jadi pembangkang agaknya.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk