27/02/2013

Nabil Dan Salleh Yaacob Digelar Najis Kerana Video #ManifestoBukanJanji ?



Video ini memang sinikal sebab itu ramai yang terasa. Tahniah kepada mereka yang buat video ini kerana rakyat Malaysia prlu sedar bahawa yang dijanjikan oleh Pakatan hanyalah manifesto yang mana #ManifestoBukanJanji. 

Berbeza dengan Tranformasi Politik yang dibawa oleh DS Najib Razak. Dimana YAB PM sentiasa menepati janji-janji yang diberikan. Sekarang ada pula pencacai PAS tak bertauliah nak sound Nabil dan Salleh Yaacob?



Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO..

Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia. - Leman


Kepada Leman, hang pun tak lawak hang tahu dak? Hang dulu pun keluaq awai sebab hang tak lawak! Hang kutuk kerajaan tak najis pulak? Puiii!

K7L : Leman berangan nak jadi MB Kedah?..kui kui kui..

2 ulasan:

  1. Bestt salleh yakob..aha

    ReplyDelete
  2. Salam. Lemang sekarang bukan raja lawak tapi raja kawak. Nak nasihat orang yang lebih terror dari dia. Masuk akal ka. Dia atas pentas cakap berjam jam kutuk org sana sini fitnah luar dalam tak pa. Kini 2 pelawak yg hebat ini bagi sikit2 dah tak tahan. Berhenti lah berpolitik la. Lenanggggg.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk