10/05/2013

Syarat Untuk Mengundi Di Penang : Pastikan Anda Tidak Berkulit Gelap!



Lihat betapa kurang ajarnya puak DAP di Penang apabila mereka berkulit gelap tidak dibenarkan untuk mengundi. Jika 10 ribu orang yang berkulit gelap telah dihalau oleh puak-puak DAP bangsat ini.

Tidak mustahil mereka menang besar di Pulau Pinang dan Selangor. Sebab semua yang berkulit gelap ditahan daripada mengundi. Biadap kerana mereka yang layak mengundi dituduh. Kenapa tidak tahan mereka yang matanya sepet dan tidak boleh berbahasa melayu?

Kenapa hanya bangla yang mereka cari? Mengapa bukan mereka daripada China? Sebab itu jangan biadap dengan rakyat Malaysia yang layak mengundi. DAP perlu bertanggungjawab diatas tindakan macai-macai mereka yang kurang ajar!

K7L : Lepas ni Pisau Kedah kena mandi Fair n Lovely..kalau tak tak boleh mengundi?..

3 ulasan:

  1. cina DAP babi...anak haram

    ReplyDelete
  2. cibai punya cina DAP, mengaku orang Malaysia, hangpa pun cakap Bahasa Malaysia pn x betul.Puiii!!!!

    ReplyDelete
  3. ni nak ikut pelajar2 di indonesia la ni. sikit2 merusuh. bajet makmal difakulti kena potong pun merusun. malah budak sekolah menengah pun pandai merusuh. bkn isu dlm negara indon. tp isu pompuan indon yg mendakwa dirogol polis itu hari. ni la budaya anak didik si mata lebam sebelah tu. yg dr muda mmg habitnya berdemo. stop sekejap masa masuk umno. lepas buat balik ajak generasi baru ni pulak. nuar nuar mmg la kau ni perosak bangsa

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk