05/02/2013

#UAI Ustaz Azhar Idrus Akui Islam Dan Kristian Bertuhankan Allah?



Alamak. Apa kes ni? Nak kata pluralisme macam bukan. Tapi statement kat situ boleh mengelirukan. Kristian dan Nasrani dua perkara yang berbeza. Kristian adalah agama yang diputuskan selepas mesyuarat di antara gereja-gereja manakala Nasrani pula ada umat nabi Isa a.s.

Dan Kristian mengagungkan Jesus dan bukan Nabi Isa a.s. Wah orang boleh keliru macam ini Ustaz! Apa cer? Agama dan kaum dua entiti yang tidak sama. Hanya Melayu sahaja adalah Islam! Jadi cuba periksa semula. Betulkan Keris jika Keris salah.

Ke kena hack? Haha!

K7L : Mu pahang dok?.

1 ulasan:

  1. Akhir zaman ini ada banyak ustaz ustaz dan ulama ulama palsu yang mereka ini jadi ejen ejen syaitan. Bukan ana yang cakap, Rasullulah s.a.w yang cakap. Hati hatilah dengan ustaz ustaz sekarang, kalau bunyinya lain macam aje.... yang pelik, ajaran baru yang tak pernah dengar sebelum ini, yang suka mengutuk orang Islam lain, itu semua bukan ajaran dari Rasullulah s.a.w. Memang sudah lama ada agenda untuk merosakan Islam dan umat Islam, cuma sekarang mereka lebih berani. Jangan pakai jubah dan kopiah aje Islam. Belum tentu. HATI HATI!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk