06/02/2013

Apabila Si Bapok Kesayangan Azmin Nak Bertanding Parlimen Pekan?



Keris tengah konfius ni! Gambar kat atas ini betina atau jantan? Muka dah macam betina jalang jadian pun ada. Apa masalah dia? Haaa ini masalah dia!

 

Dengan selamba tak malunya dia nak lawan untuk jadi Ahli Parlimen. Katanya nak bertanding di Pekan. Haha! Ini semua publisiti murahan yang mampu dibuat oleh si bapok setelah dah tak ada orang nak ambil dia untuk berlakon.


Ini betina jalang jadian? Ada ke lelaki pakai cincin meriah macamtu? Dengan cermin mata lalat dia. Mak aih! Ada hati nak lawan tempat Perdana Menteri Malaysia. 

Sorry ya saudara, eh saudari, eh aku tak tahu nak address macam mana, kalau ko 'diva' macam mana pun, orang tak akan nak seorang lelaki yang dah keliru dengan jantinanya untuk jadi wakil rakyat. Jadi boleh lupakanlah hasrat tu.



Ini nak jadi Ahli Parlimen? Selekeh!

K7L : Keris tahu cerita Azwan di Port Dickson suatu ketika dahulu....

7 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Gelilah... gali kubur sendiri kat PEKAN bapok ni...

    ReplyDelete
  2. Simpanggggg.....

    ReplyDelete
  3. keris ckp je la kt PD tu sape yg balun lubang kentut dia..rakyat nk tau..

    ReplyDelete
  4. Nak bertanding..kena isi borang...bila tang jantina (L/P)..ko ni yg mana satu...!! Senang nya ko bertanding je la dlm kelompok ko!!!

    ReplyDelete
  5. Astagfirullah.....bila bercakap perkataan ALLAH tak putus putus keluar dari mulut MATdara ni.....pergi umrah pun dah tapi taubat je yg belum... Kalau kluar kat TV selendang ngan kipas.tangan tak lepas....tapi bila org panggil dia BATU ( singkatan) nak saman aje...mentang mentang dia LOYE!....

    ReplyDelete
  6. hahaha...mulut macam lubang bontot yang pernah kena sontot.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk