22/02/2012

[Video] Mesej Buat @datosahol - Pelajar UiTM Bencikan Dia?


Beberapa hari sebelum ini Keris ada menulis tentang isu Dato Sahol di [Klik Sini] dan [Klik Sini]. Tidak berapa lama selepas itu, Keris dikejutkan dengan satu gelombang 'menyerang' Dato Sahol cuma kali ini bukan daripada pihak pembangkang. Maka Keris mengambil satu langkah dengan bertanya kepada mahasiswa yang berada UiTM. Ini kata mereka!




Apalagi sebab mahu serang VC UiTM? Ada konspirasi? Ada agenda? Mengapa VC UiTM?

Semalam ketika berada di UiTM Seri Iskandar ada seorang mahasiswa beritahu kami ketika kami bersembang," Abang tolong bagitahu sesiapa yang bertanggungjawab menyerang VC bermakna mereka menyerang UiTM dan kami. Jangan terkejut kalau kami bangkit pertahankan Dato' Sahol dan UiTM".

Kalau mahasiswa sendiri sudah kata begitu, mengapa ada orang mahu merosakkan imej Dato Sahol?

K7L : Jangan buat musuh dengan student..sedih nanti..

2 ulasan:

  1. Saya juga sayang dato sahol! Uitm dihatiku! Dato sahol, telah banyak pengorbananmu, telah banyak jasamu! Kami takkan tertipu dengan tipu muslihat pihak yg cuba mengaibkanmu!

    ReplyDelete
  2. hidup ayahanda sahol! :)

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk