17/02/2012

Apa Yang Mereka Buat Sepanjang #AmanKampus ?


Keris diberitahu rakan yang bertugas sepanjang program #AmanKampus ini, mereka semakin menghampiri kepada episod akhir program. Pastinya ramai tidak tahu apa yang mereka buat sebenarnya disana. Sebagai bukti satu hasil video daripada tiga orang blogger UMB iaitu 1Peluru, Double-Y dan PJ-O telah dimuat turun. Mari kita sama-sama lihat apa yang mereka lakukan dalam aktiviti Info Siwa.

INFO SISWA :

Program info siswa ini melibatkan edaran flyers dan penerangan balas tentang hujah-hujah silap dan keliru dalam merasuki dan meracuni fikiran rakyat. Mahasiswa dan NGO yang terlibat akan berkunjung ke tempat-tempat spesifik dan menjadi kunjungan orang ramai seperti di rumah, dataran, pasaraya dan kedai makan. Mereka ini akan menjelaskan kepada golongan kelompok kecil rakyat berkenaan isu-isu semasa dan situasi sebenar yang berlaku. Kejayaan dan pencapaian kerajaan pimpinan Y.B Dato’ Seri Najib Razak sekarang juga akan diterangkan dengan lebih jelas.


K7L : Mereka memang berani untuk tebalkan muka bertemu masyarakat..anda bagaimana?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk