08/02/2012

DAP Hina Penganut Hindu Pada Sambutan Thaipusam?



Tidak habis-habis provokasi perkauman daripada puak DAP, entah apa agenda mereka dalam melakukan semua ini. Apakah mereka mahu cetuskan kembali sejarah lama 1969? Keris memang memerhati segala pergerakan mereka mahupun ucapan-ucapan oleh pemimpin mereka dan kini semakin hari semakin melampau.

Masih ingat lagi insiden-insiden dimana puak DAP mempertikai penggunaan tulisan jawi pada papan tanda jalan, isu bacaan ayat suci Al-Quran menjelang subuh di Pulau Pinang dan banyak lagi provokasi yang berbentuk anti-Islam.

Kini penganut agama Hindu menjadi mangsa? Menurut rakan blogger berbangsa India, Prince Of Pilah beliau menulis ;

Bukti DAP Bodoh

Sudah menjadi pengetahuan umum bahawa DAP tidak pernah menghormati agama dan kepercayaan kaum lain,namun apa yang dilakukan oleh sekelompok penyokong DAP di Pulau Pinang sempena sambutan Thaipusam menunjukkan mereka benar benar bodoh sehingga sanggup menghina agama sendiri untuk menunjukkan sokongan kepada tuan mereka Lim Eng Guan dan DAP.


K7L : Itupun ada lagi yang nak sokong DAP?..Mereka ini menolak 1Malaysia..menolak keharmonian..

1 ulasan:

  1. dah kira cantik la tu sama2bleh pegi Bulan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk