28/02/2012

Ini Tahap Moral Demo Yang K7L Bimbangkan! @harakah Jawab!


Maaf Keris terpaksa siarkan gambar sebagai teladan

Perkara sebegini pernah Keris tanya kepada Penasihat Undang-Undang UMNO. Tahap melampau ini yang dikhuatiri akan menjadi ikutan anak-anak kecil kelak. Ingat bahawa setiap perlakuan orang dewasa akan menjadi contoh kepada generasi kecil. Media sosial pula tiada sekatan dan jaringannya tidak boleh dikawal penuh. Maka diri sendiri harus punya rasa tanggungjawab agar tidak berkelakuan tidak senonoh.

Pada Keris, Fuziah Salleh dan semua yang menyokong Himpunan Hijau harus bertanggung jawab dengan perlakuan 'Mamat Kurang Hijau' ini dan tindakannya harus diambil serius lebih-lebih lagi daripada sudut moral dan adab manusia bertamadun. Be Fair! Jika ia dilakukan oleh pihak Barisan Nasional sudah lama kami dihukum. Tidak kiralah mahu menyokong di pihak mana pun namun jangan sampai maruah diri sanggup dijual demi perhatian!

K7L : Inilah yang akan terjadi jika Sifu 'sumbang', pengikut lagi songsang!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk