22/02/2012

Skuad Skodeng PAS Perak - Kantoi Mengendap!



PengundiSetiaSungaiRapat mendedahkan tentang skuad skodeng PAS yang dikatakan telah ditaja oleh MP Gopeng. Baca pendedahan seterusnya tentang isu tersebut.


PAS Sungai Rapat melangkah setapak lagi dengan melancarkan skuad skodeng. Tujuannya untuk semata-mata untuk mencari dan mencuri maklumat berkaitan majlis yang dianjurkan oleh UMNO/BN. Skuad skodeng ini akan bergerak secara berkumpulan disetiap majlis atau aktiviti yang diadakan oleh UMNO/BN




Difahamkan skuad Skodeng ini telah dibiayai oleh Ahli Parlimen Gopeng saudara Lim Bon Chye yang juga ketua cabang PKR Gopeng.

Ini menunjukkan pembangkang begitu serius untuk merampas kembali Perak dari UMNO/BN kerana semasa pemerintahan mereka selama 11 bulan, mereka belum cukup puas merasa nikmatnya.

Agak mengelikan hati apabila skuad skodeng ini telah melakukan aktiviti skodeng terhadap majlis maulidurrasul yang dianjurkan oleh penduduk Taman Maju Rapat. 

Nampak sangat mereka sangat terdesak sehinggakan apa jua program UMNO pun mereka ada. Pelik betul depa ni!

K7L : Maulidurasul punya program pun nak rakam?..coiiiiii..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk