07/02/2012

Sebab 'Boyfriend' Sanggup Hina Allah? - @dsjamilkhir #Himpun



Sumber : AkuStressGiler

Keris memang tergamam apabila membaca apa yang ditulis oleh seorang remaja bernama 'Nur Lysa' ini. Bentak hati Keris," Dimanakah silapnya pembelajaran agama yang diberikan kepadanya? Di rumah ataupun di sekolah?". 

Tindakannya biadap namun Keris bersimpati terhadap dirinya yang bercakap seperti manusia yang tidak punya pedoman dan iman. Mungkin remaja ini memang tidak didedahkan dengan ilmu agama yang secukupnya. Jika ada sesiapa yang menjumpai remaja ini, sila bawa dia ke tempat yang boleh memperbaiki semula landasan akidahnya. 


Ini yang jelas kita nampak kerana terpampang di laman Facebook namun entah berapa ramai lagi diluar sana yang sama seperti remaja 'Nur Lysa' ini. Secara peribadi Keris merasakan Kerajaan Persekutuan perlu mengambil langkah drastik dalam penyusunan gerak kerja unit mahupun pasukan khas yang ditugaskan untuk mengesan dan menyelamatkan beberapa individu yang berjaya dikenalpasti daripada pemesongan akidah. 

Keris akan sokong sepenuhnya gerak kerja tersebut dan jika mahu, Keris sedia menghulurkan tangan untuk berkhidmat bersama demi keperkasaan akidah umat Islam di Malaysia.

K7L : Ini bukan cerita politik..ini tentang selamatkan akidah..jangan ada yang 'pandai' nak tuduh UMNO..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk