19/11/2011

Khalid Samad Ingin Bunuh Karier Politik Hasan Ali?


 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t


Dipetik dari blog Oh Pemerhati

Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Khalid Samad dilihat semakin berang dengan ketiadaan tindakan susulan yang dibuat pihak PAS Pusat terhadap perilaku Hasan Ali yang mencurigakan dan memberi liabiliti terhadap Parti dan Pakatan.

Malah tiada sebarang respons diberikan dari pihak Pesuruhjaya PAS Negeri sekalipun walaupun isu ini telah dibangkitkan berulangkali menerusi Mesyuarat Parti peringkat Negeri yang dakwanya disokong beberapa AJK.

Siapa AJK yang menyokong beliau? Sudah pasti yang turut merupakan puak Pro Sekular bersama beliau. Malah beliau turut menyebut pihak yang menyokong Hasan Ali adalah Munafiq terhadap parti.

Fatwa puak Pro Sekular PAS yang kini boleh digunapakai demi perpaduan Pakatan. Setakat ini dikatakan Hasan Ali masih mendapat sokongan dari pihak Akar Umbi parti dan Khalid Samad bakal memastikan musuhnya itu tidak dipilih semula bertanding di mana2 DUN di Selangor pada PRU13.



Pendapat peribadi Keris, daripada Khalid Samad secara berterusan ingin musnahkan Hasan Ali yang betul-betul perjuangkan Islam tanpa kawalan DAP, pecat sahaja dia daripada PAS. Dahulu Keris ada menulis tentang perkara ini di SINI. Dan jangan lupa baca juga tentang Khalid Samad yang beria-ia membunuh karier politik rakan seperjuangannya didalam PAS namun sanggup mati demi mempertahankan DAP. Bukti? Anda baca SINI.


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Khalid ini bertanding atas tiket apa PRU13 nanti?..PAS, DAP atau DAPAS?..haha!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk