30/11/2011

Blogger APA Mengamuk Lagi?



Tadi siang aku cuba buat liputan PAUMNO 2011 di PWTC,tapi banyak sangatKENGKANGAN walaupun aku ada PAS KHAS MEDIA yang dikeluarkan oleh Urusetia Umno.Itu yang posting sebelum ini aku samakan suasana berada di PWTC macam berada di Pulai Spring Resort macam menghadhiri Kongres Nasional PKR.

Jadi dimana tempatnya BLOGGERS macam aku ini dimata Umno bila tiba hari yang penting begini kita rasa diri kita macam SAMPAH yang hanyut di Sungai Gombak bersebelahan Bangunan Umno ini?

Dimana kokok berderai derai Presiden Umno DS Najib yang mengatakan bloggers adalah TENTERA MAYA Umno/BN dibarisan hadapan dimedan juang siber?
Baca Selanjutnya Di Sini.


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Keris pun tidak dapat masuk membuat liputan..macamana mahu tentera siber sampaikan maklumat pada rakyat?

1 ulasan:

  1. Alahai bang. Gambar tak payah nak diblurkan. Gambar dia dah terpampang di blognya sendiri.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk