16/11/2011

Haruskah Keris 7 Lok Maafkan @WardinaSafiyyah?

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t


Semalam Keris ad
a mengeluarkan artikel berkenaan 'tweet' Wardina yang berkata tentang blogger pro-UMNO (Klik SINI untuk rujukan). Memetik tulisan Keris;

"Keris tidak punya masalah dengan apa yang diluahkan namun Keris menjadi marah apabila Wardina menuduh SEMUA blogger pro UMNO tidak reti menulis dan tidak berfakta walhal dia hanya marahkan kepada blogger-blogger yang pernah menghentamnya.



Cerita banyak tidak ada guna, buat kenyataan maaf secara terbuka sudah memadai. Jika masih berkeras hati tidak mahu meminta maaf, maka ia seperti menempah 'peperangan' dengan kami.
"

Dan sebentar tadi setelah Keris ada membaca artikel yang ditulis oleh Srikandi Putrajaya Cywarrior's, Jendela Maya (Klik SINI) tentang permohonan maaf oleh Wardina kepada bloggers pro-UMNO.



Alhamdulillah, Wardina telah memohon maaf secara terbuka dan dengan ini Keris 7 Lok menerima permohonan maaf tersebut dan meminta supaya Wardina mengekalkan 'tweet' secara ilmiah dan intelektual tetapi tidak dipengaruhi oleh mana-mana parti.

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Terima kasih kerana tidak mahu berperang dengan kami..Keris pun tak mahu berbuat begitu dengan Wardina..

4 ulasan:

  1. Poyo nye laaaa bloggers keris 7 n smua bloggers pro umno ni...tiada kata utk ku gambar kn kamu smua hnya lah "malu utk aku mengaku anda semua bangsa melayu..memang haprak keji" fuck u Umnggok berlagak mcm bagus jeee

    ReplyDelete
  2. dowz said...

    jangan sakit hati bila wardina dah melutut....

    he..he.. dulu mp shah alam nak sama p.gomo tapi sampai sekarang sonyap ajo...

    ReplyDelete
  3. Forgive! We are human and above all Muslim. Show compassion & mercy .. follow the book and not your heart. If not for all this .. just to prove that she is wrong to misjudge u.

    salam

    ReplyDelete
  4. Dowz: haha..terima kasih kerana memberi Keris pahala dengan memaki Keris.

    Anon: tah..suruh dowz tu cakap pada MP S.Alam saman lah gomo kalau dia brani n gomo mmg slh..

    Pak Din : Alhamdulillah Keris memang sudah maafkan dia..terserah pada dia sekiranya berdendam..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk