22/11/2011

Dr Hasan Ali Sepak PAS Selangor Lagi?

Dr Hasan Ali merupakan Exco Hal Ehwal Islam Dan Adat-Adat Melayu Kerajaan Negeri Selangor yang semakin disisihkan oleh pihak pakatan terutamanya pimpinan PAS Selangor. Beliau kini semakin lantang 'menyepak' pucuk pimpinan PR.

Lihat video dibawah untuk mengetahui apa yang tersirat dihatinya dan pandangan beliau tentang kotradiksi id
eologi PR yang lebih terarah kepada memaksimumkan kuasa biarpun ia melanggar undang-undang persekutuan mahupun undang-undang Islam serta pendapat beliau mengeneai Hak Asasi Manusia yang sentiasa disokong PR.

 

"Hanya yang menjadi masalah kepada saya barangkali, kadang-kadang kita panjangkan pengertian 'Human Rights' itu hinggakan saya sebagai Exco Agama barangkali mungkin tersekat-sekat perjalanan saya" jelas beliau.

Pada pendapat Keris, Dr Hasan Ali ini sudah tentu akan terus dibunuh karier politiknya lebih-lebih lagi oleh Khalid Samad dan beliau sudah tidak layak lagi duduk didalam PAS yang kini tidak lagi relevan didalam menegakkan syiar Islam di Malaysia.

Baca juga di SINI, SINI dan SINI untuk mengetahui lebih lanjut tentang Dr Hasan Ali.



Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: "PAS Selangor kini dah bergabung dengan DAP dan mungkin menukar nama mereka kepada DAPAS yang diketuai oleh Ronnie Liu"..adoi..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk