18/11/2011

Nik Nazmi Jadi Adun Untuk Apa?


 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t




Dipetik daripada MyMassa :

Perkara yang dah keluar di media arus perdana berhari-hari tapi wakil rakyat PKR boleh jawab dia tak tahu mengenai isu ini.

Tak tahu atau buat-buat tak tahu?

Kalau tak tahu, sila letak jawatan. Sibuk sangat dengan politik dalaman PKR sampai isu-isu kawasan yang diwakilinya pun boleh tak tahu.

Ini macam punya YB pun ada ke?

*Jika perkara ini berlaku di DUN yang luas macam di Sabah atau Sarawak mungkin boleh dimaafkan kalau wakil rakyatnya tak tahu. Ini kat DUN di tengah bandar di Selangor, besar sangat ke kawasan tu?






Ini memang jawapan 'safe-mode' Nik Nazmi yang sudah biasa kita dengar. Dahulu juga pernah timbul isu dia tidak tahu tentang video ugutan Shamsul Iskandar ketika pra-BERSIH dahulu. Klik SINI untuk baca selanjutnya.


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Nik Nazmi ini bagus namun kerana dia tersalah pilih pemimpin..itu yang dia dah jadi macam Anwar tu..harap tak hentam belakang ya!...

1 ulasan:

  1. pundek nik nazmi dia tahu tp saje buat tak tahu... dasar stor kunyit...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk