17/11/2011

Husam Musa Jilat DAP Untuk Apa?

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



Dipetik daripada blog Tauke Ikan :

Wajah se
orang penjilat tegar DAP. Bangsat ini sanggup menjual kalimah Allah dihadapan para kafir harbi demi meyakinkan bahawa PAS sentiasa bersedia dan sanggup mati demi DAP.

Isu Teoh Beng Hock telah pun ditutup secara rasminya pada beberapa bulan lepas. Malangnya ada seorang barua bernama Husam Musa yang mempolitikkan isu ini demi kepentingan parti. Kenyataan pembangkang dalam isu TBH hanyalah kenyataan menghasut kerana setakat ini mereka masih gagal memberikan bukti TBH dibunuh. Oleh itu, perlu ditanya kepada Husam Musa apa pula hukumnya memfitnah orang lain membunuh tanpa bukti?




Bercakap tentang Husam Musa ini, umum tahu siapa dia yang sebenarnya. Dia hanya inginkan kuasa demi memenuhkan lagi poketnya dan perjuangan bersama PAS hanya satu lacuran darinya untuk meletakkan dia di suatu platform yang mampu menjana wang ringgit. Beliau bukanlah orang yang alim untuk berbicara tentang perjuangan Islam.

Maka tidak mustahil jika Husam sanggup menjilat DAP dengan menjadi hero kepada cerita Kematian TBH yang dipolitikkan oleh pihak pembangkang. Baru 'masyuk' dengan DAP pula.


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Tapi sekarang ni dia macam tenggelam dalam PAS..nak masuk DAP pulak ke lepas ni Abang Husam?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk