23/11/2011

Video Disko-Dut : Kickdefella Mengganas?


Siapa kata di Kota Bharu Bandar Raya Islam tiada disko? Siapa kata Kerajaan PAS Kelantan berjaya menyelamatkan adik-adik kita dari terbiak di dalam budaya kuning? Agen Johnson tak kata.

Baru-baru ini Agen Johnson baru selesai operasi Disko-Dut di Kota Bharu Bandar Raya Islam. Agen Johnson meredah 3 pusat hiburan, dua darinya menghidangkan minuman keras dan satu darinya beroperasi sehingga subuh. Semuanya di Kota Bharu Bandar Raya Islam.





Adakah ini negeri yang dibanggakan oleh kerajaan PAS yang telah bertapak sebagai pemerintah lebih daripada 20 tahun dengan gelaran 'Serambi Mekah'?. Sudahlah pelacur macam cendawan sahaja di sana, kini bukti bahawa disko juga wujud di Kelantan.

Dengan pendedahan
 ekslusif oleh Kickdefella, adakah kerajaan PAS masih relevan di Kelantan? Adakah generasi rosak yang anda mahu lahirkan? Kemanakah hilangnya perjuangan Islam mereka?

Baca juga di SINI dan SINI

sumber : Kickdefella


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Inikah yang dinamakan Islam For All ajaran PAS? Walhalalku walharammu?

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Nik Aziz dan Parti PAS yang memerintah Kelantan doklah kutuk negeri lain kononnya tak Islamik... Hanya Kelantan negeri yang mengikut ajaran Islam...Mana nak sorok lidah dan muka bila terbongkar pekung maksiat di Kelantan... Tapi ini semua salah UMNO dan Nik Aziz akan halalkan demi undi...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk