01/10/2012

[Video] Kebiadapan #ProMenipu WUFI Terhadap Timbalan Rektor Tersebar!


Pendedahan Rakaman Video Oleh Pelajar UIAM ini menunjukkan kebiadapan pelajar UIAM sendiri yang tidak menghormati Timbalan Rektornya sendiri, Dato' Dr. Mizan yang cuba menjelaskan perkara sebenar tentang kepincangan sistem yang berlaku semasa Pilihanraya Kampus UIAM pada 25hb September yang lepas.

Sikap pelajar UIAM #ProMenipu ini tidak dapat menghormati seorang Timbalan Rektor mahupun seorang yang lebih berumur daripada pelajar tersebut. Adakah ini akhlak yang sepatutnya ditunjukkan oleh seorang pelajar yang datangnya daripada Universiti ISLAM Antarabangsa Malaysia?

Lihat sendiri bagaimana mereka biadap dalam berkata-kata :




Jika dilihat semula mereka ini seolah-olah berdendam dengan Timbalan Rektor. Teringat pula kes fitnah WUFI terhadap Timbalan Rektor di [SINI]. Tambahan pula pekung mereka terbongkar maka mereka akan terus menyalahkan Timbalan Rektor walhal merekalah dalang disebalik pengundian pilihanraya kampus semula SRC IIUM 2012/2013.

Malahan berita yang Keris terima petang tadi yang mana kemungkinan perkara ini sedang berlaku sekarang adalah kehadiran seorang budak yang mengaku mahasiswa tetapi punyai perangai paling sampah dan memalukan iaitu Khalid Ismath.


Tak mustahil budak WUFI jadi kurang ajar kalau Khalid Ismath orang mereka jadikan ikon. Apapun setelah meneliti video-video yang Keris lihat di channel Youtube MediaIIUM masih ada juga mahasiswa yang boleh berfikir dengan matang.

Tetapi kebanyakan yang lain menunjukkan sifat PAS mereka. Jangan terkejut jika anda nak tahu kebanyakan calon yang bertanding adalah penyokong PAS. Akan Keris dedahkan kemudian. Yang pastinya mereka yang membawa aspirasi pembangkang disokong oleh WUFI

 

K7L : Sian mak ayah yang anta anak pergi belajar..balik-balik jadi kurang ajar..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk