09/10/2012

Orang PAS Tak Lupa Anwar Pernah Gelar Mereka Bodoh!



"Jangan risau, aku tak lupa apa Anwar pernah cakap"' kata seorang tua tadi ketika Keris lepak minum di sebuah kedai kopi di Kuala Langat. Kata mereka lagi kali ini mereka hendak melihat sama ada kepimpinan PAS masih mahu mengikut telunjuk DAP dan PKR lagi atau tidak.

Jika masih tidak berubah katanya dia dan rakan-rakan akan membuat undi protes pada PRU13 yanga kan datang. Jika Anwar masih menjadi ketua kepada Pakatan, mereka samada rosakkan undi ataupun undi BN. 

Wah! Bukti bahawa pemimpin PAS sahaja yang ikut telunjuk Anwar, kerana semua berangan nak jadi Menteri. Teringat pula kisah Zul Nordin, dia berapa kali kena tipu termasuk 16 September. Semuanya kerana dijanjikan bulan dan bintang. Haha!

Apapun Anwar pernah kata orang PAS bodoh dan dia kini seakan menjilat kembali apa yang telah diludahnya suatu ketika dahulu.


K7L : orang kampung dah mula sedar mereka selalu dipergunakan..haaaa..tunggu PRU13 nanti..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk