11/10/2012

[Video] Gadis Membuat Provokasi Di PWTC Dihalau



Biadap! Ini merupakan satu tindakan yang memang kurang ajar dan tiada displin. Sama kurang ajarnya dengan pemimpin-pemimpin DAP. Ibarat masuk rumah orang, berak dan kencing merata-rata.

Pada amatan Keris, provokasi ini dilakukan untuk menimbulkan kemarahan dan meminta gadis itu dipukul. Jika gadis itu dipukul maka ia akan dijadikan alasan untuk memburukkan BN sekaligus ceriat tersebut akan dijaja.

Alhamdulillah orang UMNO tidaklah sebodoh itu untuk pukul. Kalau tanya Keris, modus yang sama pernah digunakan ketika Arab Spring dimana berlaku perkara lebih ekstrem, seorang mahasiswi ditembak di kepala. Tetapi di Malaysia jika dibuat begitu tidak berkesan.

Nampaknya Pakatan telah mula melakukan perkara-perkara ekstrem dan mula menabur peluru-peluru terakhir. Mereka semakin terdesak kerana angin pengundi lebih tertumpu kepada kerajaan Barisan Nasional lebih-lebih lagi apabila Bajet 2013 lebih mesra rakyat.

Hati-hati dengan Pakatan. Jangan tertipu dengan drama politik mereka. Kini sudah tiba masanya PEMUDA UMNO Malaysia menunjukkan belang dan taring. 

K7L : Berani masuk rumah UMNO?..PEMUDA harus lebih agresif..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk