26/10/2012

Nik Aziz Tak Ada Adab Padankan Muka Orang Kena Rogol?




Sebagai seorang pemimpin dan juga kononnya so-called tok guru, Nik Aziz tak patut cakap begitu. Ya Keris pun bersetuju dengan kempen tutup aurat tapi tak perlu kata 'padan muka' sedangkan rogol itu tidak rela. 

Ada doakan orang lain supaya dirogol? Biar buruk macam mana pun orang tu tidak tutup aurat, tegur car abaik. Nabi tak pernah ajar cara kasar. Owh lupa, memang Nik Aziz takkan ikut cakap nabi, sebab dia kata Nabi Muhammad S.A.W. sama sahaja macam mamat di kampung.

K7L : Aku memang hilang resepk kat Nik Aziz ni..sesat!

0 ulasan:

Post a comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk