26/10/2012

Group Murtad Di FB - Mohon SKMM Siasat



Dalam pada kita mahu menyambut Aidil Adha, Keris terima emel daripada rakan FB tentang group ini. Group Murtads In Malaysia & Singapore. Ini bukan satu bahan jenaka atau lawak. Ini bukan benda main-main.

Jika para sahabat Khulafa' Ar-Rasyidin masih hidup, dah mati semua ni kena pancung. Kalau aku jumpa admin memang Keris gantung terbalik. Isu muratd yang suka main-main cuma Isham Rais je. Itupun sebab dia memang tak ada akal.

Mohon SKMM buat siasatan tentang group ini. Takkan kita nak tengok lebih ramai lagi yang murtad. Ini antara langkah yang perlu kita bendung, hapuskan tempat mereka yang sudah sesat dan murtad daripada mempengaruhi orang lain.

K7L : Tak sanggup Keris tengok sedarah dan sedaging Keris murtad..

0 ulasan:

Post a comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk