15/10/2012

Bukti Teresa Kok Tak Hormat Orang Islam? - @razlanrafii Desak Permohonan Maaf!



Siapa yang tidak kenal siapa sebenarnya Teresa yang berketurunan yahudi? Kalau dah memang ada darah zionis sudah pasti perwatakannya terarah kepada Anti-Islam. Umumnya DAP memang anti Islam namun entah mengapa masih ada melayu-melayu yang tidak endahkan perkara itu demi kuasa.

Teresa sangat diketahui umum kerana dialah individu yang marah-marah apabila tidak dibenarkan memasuki Masjid Negara. Walhal kita umat Islam tahu sesiapa yang dibawa masuk perlu bersih daripada hadas besar, lagipun pernah ada gambar Teresa memanggang babi, takkan dia samak sebelum masuk masjid? Tak hormat tempat ibadat Islam

Dia juga yang pernah bawa isu azan di Puchong sehingga mencetuskan kemarahan umat Islam di Selangor. Hampir nak berparang bagai. Dia yang ditahan ISA kerana sikap tak bermaruah itu juga memfitnah ISA sejurus selepas dibebaskan. Dia kata dirinya telah diberi layanan yang teruk dan diberi makan seperti anjing. Keris tengok lepas dia keluar lemak kat dagu tak berubah pun.


Dia juga yang membantah tulisan jawi di Kuala Lumpur. Kurang ajar dan memang tak hormat langsung dengan sensitiviti Islam.


Dia juga yang buat fitnah terhadap polis dengan menyatakan ada seorang warga cina telah menerima gangguan seksual di balai polis. Tidak pernah lupa apabila dia memfitnah pihak polis dengan mendakwa seorang wanita daripada Republik China didera di dalam lokap polis. 


Banyak betul perkara anti Islam dan cubaan menimbulkan ketegangan kaum di Malaysia hasil idea Teresa. Dia cuba menyerapkan rasa benci rakyat cina yang sayangkan Malaysia kepada bencikan Malaysia.

Selama ini pun kita semua tidak ada masalah hidup berbilang kaum. Sejak DAP menang banyak kerusi, bukan main berani masing-masing tunjuk perangai buruk sebenar. Inilah aspirasi DAP. Aspirasi pembangkang yang tidak mahukan keharmonian dan mahu merosakkan hubungan antara kaum di Malaysia.

Keris bersetuju dengan saudara Razlan, Teresa perlu minta maaf. Tak sebenarnya bukan sahaja minta maaf, malahan perlu undur diri daripada politik. Tak layak jadi wakil rakyat kalau tak faham apa makna keharmonian di Malaysia!

K7L : Hey Teresa!..They may forgive u..but im not!..

0 ulasan:

Post a comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk