06/10/2012

PAS Buat Hukum Wajib Sokong - Akidah Melayu Cuba Dipesongkan Dengan Politik!



Sekali lagi jumud PAS ditipu melalui Harakah! PAS yang memang terkenal dengan memusing ayat menggunakan Islam demi meraih undi telah menukar modus operandi mereka dengan melibatkan juga Melayu sebagai bahan lacuran mereka.

Keris teringat apa yang berlaku pasal Nik Abduh yang gunakan kalimah Allah untuk mengahsut jumud PAS :

Inilah kehebatan Nik Aziz! Dia boleh sesatkan orang senang-senang sahaja termasuk anaknya sendiri! Entah apa benda yang telah diajar kepada Nik Abduh ketika kecil sehinggakan suka-suka hati bercakap macam dia boleh berinteraksi secara terus dengan tuhan.

Nik Abduh kata di dunia ini tidak ada satu pun perjuangan yang lebih suci daripada perjuangan orang-orang PAS! Perjuangan Rasulullah dahulu tidak sesuci perjuangan mahukan kuasa memerintah PAS? Paling melampau adalah kenyataan Nik Abduh yang mengatakan perjuangan mereka itu suci kerana Allah telah mengarahkan PAS ke Putrajaya! Woi kau ni Syiah atau memang dah murtad?

Sampai begini sekali dia sanggup cakap untuk mendapatkan undi pada PRU13! Manusia macam ini yang berkopiah dan berjanggut rupa-rupanya merupakan orang yang bertopengkan wajah manusia namun hatinya dijajah syaitan dan nafsu untuk menyesatkan orang lain.


Baca Selanjutnya Di SINI

K7L : Kenapa aku tengok PAS makin sesat?..

1 ulasan:

  1. klu kita sbg pemimpin kena akui kesalahan kita..btl x?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk