08/10/2012

[Video] Haron Din Mula Dedahkan Siapa Anwar!



Setelah sekian lama menyepi dan seakan dipulaukan oleh puak Anwarinas PAS [KLIK SINI]. Akhirnya Haron Din sudah mula bersuara tentang Anwar. Kepada penyokong PAS yang percaya pada Anwar, bila Timbalan Mursyidul Am PAS dah cakap pasal agaenda buruk Anwar. 

Apakah anda masih lagi mahu menyokong Pakatan?

Anwar yang dahulunya dikenali sebagai pejuang Islam muda suatu ketika dahulu akhirnya menunjukkan siapa dia sebenarnya di sebalik topeng tersebut. Kerana gilakan kuasa dan mahu menjadi Perdana Menteri, PKR yang ditubuhkan kononnya untuk menuntut keadilan terhadap kes dirinya, telah diasaskan dengan politik merebut kuasa biar apa jua caranya.

Sebab itu dia boleh sokong LGBT, boleh sokong Kalimah Allah supaya dilacurkan dan macam-macam lagi. Dah kenal apa perjuangan PKR dan Pakatan? Perjuangan mereka bukan untuk rakyat tapi hanya untuk nafsu kuasa tiga parti politik.

K7L : Bukti Pakatan tidak layak diberi kuasa..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk