17/10/2012

Kini Orang PAS Diwajibkan Tidak Bersolat Di Surau Dan Masjid?




Inilah politik lacuran agama oleh PAS. Mereka nak tunjuk diri mereka zuhud. Sedangkan di Putrajaya punyalah banyak masjid dan surau, mereka nak menunaikan solat di tepi jalan. Bukankah ini satu bentuk kutukan kepada rumah ibadat umat Islam di Putrajaya seperti yang telah disediakan secukupnya.

Sepanjang Keris duduk di Putrajaya belum pernah ada surau yang ditutup. Datang sahaja dan solat tidak menjadi masalah. Apa sebenarnya yang mahu ditunjukkan oleh orang PAS? Raih simpati konon mereka bersolat? Apa ingat orang UMNO tak bersolat? 

Tak perlu sebenarnya nak bersolat di tepi jalan dan gunakan bendera PAS. Ini adalah satu bentuk provokasi. Bukti PAS politikkan agama! Sampaikan solat pun mereka politikkan. Satu ajaran yang sesat? 

Baca juga tentang AJK Pas yang tangguh haji kerana undi di [SINI]

K7L : Tak faham kenapa mesti solat di tepi jalan walhal tak jauh daripada situ ada masjid..

4 ulasan:

  1. mereka akan kesurau dan mesjid yg ada lambang bulan penuh je, sebab surau dan masjid dimalaysia ni selalu mempunyai lambang bulan sabit dan bintang dipuncak menaranya,

    ReplyDelete
  2. Huh! RIAK!! Dose!!!

    ReplyDelete
  3. tak kisahlah nak solat kat manepun,yang penting diorang tu solat

    ReplyDelete
  4. disediakan surau/mesjid untuk bersolat,disediakan tandas untuk melepaskan hajat,
    solat kat mana pun boleh, begitu juga melepaskan hajat,tuhan bagi akal kan?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk