05/10/2012

Gempar! Anwar Akan Dilantik Menjadi Paderi Jesuit?



KAF/KAS adalah badan pemikir kepada sebuah parti politik aliran Jesuit di Jerman yang dikenali sebagai Christian Democratic Union.

Yayasan Kristian Jesuit Jerman ini kemudiannya menaja badan pemikir Anwar, Institut Kajian Dasar (IKD) sekitar tahun 1987, iaitu dua tahun selepas badan pemikir itu ditubuhkan. Oleh kerana mereka pening dengan hubungan IKD dan Jesuit dan Yahudi, IKD mengubah nama hari ini kepada IKDAS. Baju baru tetapi Otak tetap sealiran. Aliran Plural= semua agama sama sahaja kata Anwar, iaitu punya satu Tuhan kata Anwar. Search di AIDC kata-kata Anwar itu di barat.

Maka tidak hairan pada tahun 1996, Anwar Ibrahim satu-satunya Muslim yang menerima anugerah ‘honoris causa‘ dari Universiti Jesuit Filipina, Ateneo de Manila University.

Pada tahun yang sama, Anwar juga dianugerahi ‘Presidential Medal’ oleh universiti Jesuit terbesar di Amerika Syarikat (AS), Universiti Georgetown, Washington DC kerana sumbangannya menggalakkan persefahaman antara agama.

Seal of the Society of Jesus

Kemudian, pada tahun 2005/2006, Anwar kembali bertugas di Universiti Jesuit Georgetown di CMCU (Center for Muslim–Christian Understanding) yang kemudiannya ditukar nama kepada The Prince Alwaleed Center for Muslim–Christian Understanding (ACMCU).

Apakah peranan Jesuit dalam menyebarkan fahaman di seluruh dunia terhadap perlantikan Anwar Ibrahim dan pengiktirafannya.

Bayangkan jika Anwar menjadi PM, mampukah dia menangani tekanan Yahudi dan Israel, DAP dan PAP? Baca apa mantan TKM Pulau Pinang bila Anwar bercakap mengenai PAS! 

Klik SINI

K7L : Macam-macam pembangkang bawak..syiah ada..jesuit ada..matlamata tidak menghalalkan cara..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk