12/07/2012

Dr Rani Dah Buktikan Dirinya Pengecut! @KhalidSamad Pula Berani Berhadapan Dengan Hasan Ali?



Alamak! Memang tak sangka bila Dr Rani yang dibanggakan oleh PAS Selangor dan dirinya sendiri yang gah kalau berceramah. Berjumpa dan berdebat dengan orang yang dipecat daripada PAS pun takut? Dasar pengecut yang hanya pandai bercakap belakang tapi bila mahu dibawa ke pentas ilmiah terus menikus.

Kalau kepimpinan PAS Selangor simpan ketua mereka yang penakut maka telah terbukti kebaculan PAS Selangor yang mana Keris sudah tidak lagi tertanya-tanya mengapa PAS tidak diberi peranan sebagai Exco Agama sebaliknya terpaksa dipikul oleh PKR yang memang boneka kepada DAP.

Tahniah Dr Rani kerana kini rakyat Selangor yang sokong PAS dah tahu betapa kecutnya PAS dan lemahnya PAS di Selangor yang memang secara terang tidak dapat mempertahankan Islam dan menjadikan kata-kata mereka hanya retorik.

Sekarang No.1 PAS di Selangor dah kecut, No.2 Khalid Samad berani atau tak? Mohon penganjur ajak Khalid Samad pula untuk debat? Kali ini kita bawa orang PAS yang memang 'dikawal' DAP amacam? Ada berani?

K7L : PAS Selangor lemah..DAP Selangor kuat?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk