30/07/2012

Teresa Kok Tertawa Agenda DAP-DHPP Berjaya?



Ramai tidak tahu yang sebenarnya DHPP adalah tali barut DAP didalam PAS. Mereka dihantar adalah untuk memastikan kuasa DAP didalam PAS menjadi kuat. Jika anda perasan, DHPP juga punya suara dalam membidas kenyataan pemimpin PAS selain meminta kerusi untuk bertanding di atas tiket PAS.


Relevannya, mereka ingin mengurangkan kerusi orang yang beragama Islam di dalam Dewan Negara mahupun Dewan Rakyat. Inilah agenda utama DHPP-DAP. PAS sahaja yang tak sedar dan rasa mereka kuat. Ini info yang Keris terima daripada ahli PAS yang sayangkan perjuangan agama PAS.

Katanya kini PAS dah tak macam dulu, dah lari dari landasan asal. Sekarang PAS dah jadi pembangkang yang penuh dengan makian dan cercaan kepada pembangkang. Dia rindukan kepimpinan Arwah Fadzil Noor yang matang dalam berpolitik. Dia bencikan Mat Sabu yang membawa elemen syiah dalam PAS. Dia benci Nik Aziz yang suka buat fatwa sendiri. Dia menolak Hj Hadi kerana kenyataan yang sering mengelirukan.


Apapun DAP telah berjaya mengawal pemimpin PAS melalui DHPP, itupun nak sokong lagi?

K7L : Teresa Kok selalu berhubung dengan pemimpin DHPP..betul?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk