23/07/2012

Sifat Sebenar PAS Terkantoi Namun Abby Dikaburi Dengan Janji Syurga?



Sejak dua menjak ini Abby kelihatan lantang bercakap soal agama dan politik tanah air. Daripada tak tahu apa-apa kepada serba tahu itu amat menakjubkan. Ilmu agama dia kini mungkin dah boleh masuk syurga sebab dia bagi borang PAS pun pada Nik Aziz.

Sebenarnya Keris nak tunjuk sifat orang PAS yang tak melambangkan ciri-ciri Islam. Lihat pada minit 1:26, anda akan lihat bagaimana seorang fakir miskin dihalau dengan kasar sedangkan kalau mereka minta derma, selagi tak masukkan duit selagi itu tidak berganjak.

Dan mengapa Abby dan beberapa artis lain seakan ghairah masuk parti politik? Keris memetik artikel Shah Alam Rebels yang berbunyi :

SHAH ALAM - PAS yang dahulu tidak menggemari golongan artis, kini mungkin memerlukan kerjasama artis dalam kempen mereka di Kelantan kerana tertekan dengan kejayaan Barisan Nasional (BN) mendekati golongan muda, kata Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Beliau berkata BN telah berjaya menarik golongan muda menerusi program kesukarelawan 1Malaysia Youth For You (1M4U) yang dilancarkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak Ahad lepas dan ia memberi tekanan kepada PAS.

Katanya dahulu di Kelantan persembahan artis termasuk dikir barat dan Mak Yong diharamkan dan PAS juga tidak begitu gemar dengan golongan artis kerana didakwa terlibat dalam kegiatan tidak bermoral.

"Tetapi kini mereka perlu mencari pendekatan baharu untuk mendekati golongan muda yang merupakan kelompok penting pengundi," katanya ketika diminta mengulas usaha PAS Kelantan membawa artis ke negeri itu untuk berkempen.


Baca selanjutnya di [SINI]

Kepada Abby dan artis-artis PAS, jangan galak sangat. Kenal PAS betul-betul baru tahu. Bulan Puasa ni Keris malas cakap banyak. Tengok juga video bagaimana Abby Abadi 'disepak' di [SINI]

K7L : Gerak gerak gerak khas?...kena tipu dengan Nik Aziz hidup hidup je...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk