02/07/2012

PRU13 - Barisan Nasional Vs PAP Bukannya DAP?


Nah! bukti PAP wujud dalam gerak saraf perang saraf DAP. Teringat blog abang Pisau pernah mendedahkan Walter Chia Pesuruhjaya Tinggi Kedutaan Singapura menyalurkan wang tunai kepada pakatan semasa pilihanraya:klik sini

Di Singapura,PAP begitu giat melakukan persiapan untuk PRU13 di Malaysia,mereka dilatih dan dipersiapkan untuk membantu Pakatan terutamanya DAP untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional.

Sumber Blog Mymassa



Kali ini Keris tunjukkan bukti memang berlaku program yang diberi nama PACA Training di 223A/B River Valley Road, Singapore.
































Sumber dari DAP Pulau Pinang turut mengesahkan pada PRU13 nanti mereka akan menerima bantuan dalam jumlah yang ramai dari PAP untuk setiap kawasan peti undi .

Kita bukan saja berdepan ultrakiasu chauvanis rasis DAP, tapi kita juga bakal berdepan dengan ultrakiasu yang diimport khas dari Singapura.

Haprak pakatan menghalalkan campur tangan politik dari kuasa asing. DAP matlamatnya konsisten sejak dari dulu lagi untuk melaksanakan Malaysian Malaysia,ditambah dengan kebodohan dan kebebalan khawarij PAS yang sudah berjaya didakwah oleh DAP.

K7L : Mungkinkah PAS akan dihapuskan secara total oleh DAP kelak?..

1 ulasan:

  1. Jilaka punya olang, DAP atau PAP adalah spesis ynag sama !!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk