18/07/2012

Pusat Parti Buih Puchong - Selangor Jadi Negeri Maksiat Kerana DAP?



Tahniah kepada Menteri Besar Selangor dan barisan Exco Negeri yang berjaya menjana pusat-pusat maksiat yang bagaikan tidak dikawal. 

Kini kalau anak-anak orang PAS atau PKR nak buat  maksiat, Orang Islam PAS dan PKR jangan marah kerana anda yang pilih mereka untuk pilihanraya yang lepas.

Kalau anak-anak anda hilang dara, jadi kaki betina, kuat minum arak, suka pergi main pelacur pun jangan marah kerana ia memang mudah didapati di Selangor sejak Pakatan memerintah. Inilah kejayaan puak PAS dan PKR yang mahu bersekongkol dengan DAP semi kuasa. Anda membayarnya dengan membuatkan generasi muda didedahkan kepada pelacuran, rumah urut, pesta seks dan arak. 

Jika dulu arak dirampas pun terpaksa dipulangkan kembali, kini kalau ada pusat maksiat diserbu, timbul pula satu lagi pusat maksiat. Jangan marah, kerana janda semua yang memilih Pakatan pada pilihanraya yang lepas telah berjaya membangunkan Selangor sebagai negeri yang penuh dengan pusat maksiat.

Tahniah kepada anda semua yang mengundi Pakatan. Jika generasi akan datang musnah akhlak mereka, jangan marah tetapi tuduh sahaja UMNO. Itu lebih baik daripada menanggung malu kerana bertanggungjawab memilih Pakatan yang akhirnya menjadikan Selangor penuh dengan kemaksiatan. Esok di akhirat jangab lupa cakap ini salah orang lain tahu? Kata salah UMNO yang tak memerintah Selangor ketika ini ok? 

K7L : Jangan marah..

1 ulasan:

  1. apa salahnya pusat urut. yang salah bila pusat urut tu disalahguna. kalau atas nama pusat urut, pakcik2 di kampung yang mengurut tu pun salah jugak la.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk