27/07/2012

DAP Hina RELA! Tanda Mereka Memang Komunis? @HishammuddinH2O @tunfaisal



Keris baca di blog MyMassa dan tak sangka DAP kini semakin kurang ajar dalam mempersoalkan penguatkuasa. Mereka ini sebenarnya tengah takut kerana jika peguatkuasaan kuat maka mereka susah nak buat huru hara.

Mengapa pemimpin DAP ini mempertikaikan keberanian anggota RELA yang berkorban masa, tenaga dan nyawa demi keselamatan rakyat? Malah pemimpin DAP ini juga memperkecilkan pengorbanan anggota RELA dengan sedikit bayaran yang mereka terima.

Tindakan rondaan anggota keselamatan adalah untuk menunjukkan kehadiran berkuasa. Dengan adanya kehadiran PDRM, Tentera dan RELA, maka penjenayah mungkin berfikir dua kali sebelum buat jenayah.

Itulah resam pembangkang. Apa yang Kerajaan buat semuanya tak betul walaupun ianya telah terbukti berkesan menurunkan kadar jenayah.

Anda boleh nilai sendiri tahap pemikirkan pemimpin DAP. Adakah jenayah yang berlaku di depan mata polis atau di belakang mereka? Kalau berlaku di belakang, tidakkah dengan meningkatkan rondaan maka jenayah akan dikurangkan?

K7L : Mula-mula Polis..lepas tu RELA pulak..

2 ulasan:

  1. samseng underground dah start takut bila RELA buat rondaan. kalau dia kacau RELA, nanti kantoi kesamsengannya, jadi kes polis. kalau biarkan, susah nak buat bisnes haram.

    ReplyDelete
  2. rela ade kuasa?? lg lah rasuah berleluasa, yg kne rekrut 3 - 6 bln pn xboleh tahan tgk duit kne hulur... lawak2...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk