21/10/2014

Kempen Raba Perempuan Berlapik - Apa Ada Hal Asalkan Tak Bersentuh Kulit?



Ini mula-mula yang dianjurkan di Selangor. Mencetuskan kemarahan ramai orang termasuk beberapa pemimpin PAS yang akhirnya dibisukan supaya tidak bising lagi. Apa kita kata? Orang kafir sahaja yang minum. Senyapppppp....

 

Selepas itu si bangang ni cuba buat satu lagi program Pegang Anjing yang kecoh semalam. PAS senyap sebab yang sebelum ni dah kena sound. PKR pulak sokong sebab nak bagitahu dunia mereka open minded. 

Tapi kali ini cerita pasal orang Islam. Maka adalah ramai yang berbalah pendapat. JAKIM pun ada bunyi sikit-sikit. Sekali keluar bukti MAIS luluskan. Apa jadi? Buat masa ni nampak Senyapppppp...


 

Tapi jangan lepas ini ada ada Program 'Sentuhan Kasih' secara berjemaah pun masih nak senyap. Ini isu akidah. Kita bimbang ramai yang terpesong dan terpengaruh. Sebab itu kita bising. Tapi jangan terus menerus cabar hukum Islam. 

Pemimpin pula kena kawal dan ambil tindakan yang sewajarnya. Jangan sampai kena laknat bila dah 'goal'. 

K7L : Pegang izzah berlapik tak apa kan?..

7 ulasan:

  1. Penganjur tu seorang yg lembut rupanye...alahai.....awwwuuuu....ye la tuuu...patut la bang nin tak bersuara...awwuuu

    ReplyDelete
  2. pegang amb punga tetek berlapik ramai orang pas akan hadhir.

    ReplyDelete
  3. kena Tanya professor hebat sebab dia ahli ugama, pegang raba pompuan tak pa sebab berlapek...professor yang bengap juga bila bandingkan najis berat dengan taik dia bila berak..what a muslimprofessor kalau menyesatkan..najis tetap najis tak sama dengan najis taik..takkan bila dah dekat anjing tu tak kena jilat tak kena hidung basah dia..tabiat anjing suka menghidu menjilat, takkan nak kata tak pa...fikir lah sendiri..

    ReplyDelete
  4. sayang keris lok 9 yg megah jadi nama blog yg berckp cerita murahan mcm ni..sepatutnya jkalau dah guna nama megah mcm tu..nampak inteleklah sikit...ni mcm ptak pak cik kaki lepak gerai kopi bergosip bende yg bukan2x...otak tu nampak sgt cetek.

    ReplyDelete
  5. Bab betina pompuan ni PAS paling hebat sbb ramai pemimpin depa kaki betina tapi 'dihalalkan' malah sampai skrg terus dijulang sebagai pemimpin pujaan.

    So? whateve rberlaku berpunca dr kejahatan org2 Politik.,
    Maka org2 politik ini akan terima balasan Tuhan yg sakit. bertaubatlah kalau takut mati. Sudha byk sgt kerja gila2 berlaku bermula dr zaman BERSHIT dlu.. betapa Tuhan benci pada mereka sehingga skrg perangai mereka tidka ubah seperti anjing dan babi

    sbb itu mereka sukakan anjing.. babi..

    PRngok

    ReplyDelete
  6. setidaknya anjing diceritakn dlm quran dlm surah al kahfi..melayu bodoh sombong mcm kamu ade ke dlm surah quran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan/puan anonymous 14:22...logik yg kamu tulis tak align lah. Jadi kaum nabi lut yg melampaui batas tu camne pulak? Ada dlm quran tu...boleh faham ke matematik?

      Delete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk