14/12/2017

Rakyat Negara Lain Kagum Dengan Najib dan UMNO - Rakyat Malaysia?



3 hari lepas Presiden Erdogan telefon minta saya hadir Persidangan Khas OIC kerana suara Malaysia penting. Saya batalkan rundingan tahunan dengan Singapura dan terangkan kepada Perdana Menteri Lee Hsien Loong, isu Baitulmaqdis ini cukup penting kepada umat Islam seluruh dunia.

Insya-Allah, saya akan hadir Persidangan Khas OIC di Istanbul pada 13 Disember ini. Saya tak redha nasib umat Islam tertekan dalam apa jua keadaan ! Saya nak beritahu mereka bahawa UMNO, umat Islam Malaysia akan tentang habis-habisan, sampai bila-bila takkan kita terima !

Dek kerana kata-kata PM kita ini, seluruh dunia memberi rasa hormat yang sangat tinggi kepada beliau. Kerana suaranya begitu kuat dan dibimbangi oleh Pro Israel kerana kekuatan Malaysia bukan mainan.

Apapun orang luar lebih menghargai PM Kita. Dan hanya segelintir sahaja tak hormat dengan pemimpin. Majoriti menyokong dan menghormati kedudukan serta perjuangan YAB Perdana Menteri dalam keamanan sejagat.

K7L : Yang bodoh macam Mat Sabu je tak sokong tindakan PM..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk