17/10/2012

[Video] Pesta Seks Mahasiswa - Pengajaran Buat Semua!






Mengapa anak melayu begini pada usia yang muda? Mereka yang ditahan ini merupakan daripada kalangan mahasiswa/mahasiswi. Yang sedang menimba ilmu. Mereka ditahan dengan kondom yang dijumpai merata-rata. Turut dijumpai adalah dadah.

Enjoy sangat sampai lupa diri? Tidakkah kamu kasihan kepada ibu bapa yang bersusah payah mencari wang untuk tanggung kamu belajar? Sekalipun kamu gunakan duit pinjaman PTPTN ataupun KPTM yang mana kamu akan bayar semula, tidak adil kepada yang lebih memerlukan tetapi tidak layak. Mereka nak guna untuk tujuan pembelajaran tetapi kamu semua guna untuk berhibur. Sudahlah bedosa keran berzina, tambah pula dosa merosakkan diri dengan dadah.

Video ini bukti mereka yang hadir rata-ratanya adalah orang Melayu. Pesanan buat ibu bapa diluar sana. Periksa anak anda dimana. Mahu ke mereka rosak dan terus menerus ke lembah dosa dan abaikan pelajaran?

K7L : Kenapa mesti melayu yang buat kerja bodoh macam ini?..sedarlah sikit!

5 ulasan:

  1. ini kerana Kerajaan Malaysia Tidak melaksanakan hukum ISLAM.maka terjadinyer begini

    ReplyDelete
  2. kenapa perlu salahkan kerajaan Malaysia...kalau kita kata kita seorang islam, kita berperangilah sebagai seorang islam...memang tabiat kita kalau yang salah akan mencari kesalahan orang lain untuk menutup kesalahan dan keaiban diri sendiri...Takj perlu kita kata sbb kerajaan tak melaksanakan hukum Islam.. sebenarnya dah pen melaksanakan...masalahnya diri pembuat itu sendiri..

    ReplyDelete
  3. Sikit2 salahkan Krjn.. kt kelantan tu ckp byk mana dia hukum Islam? Nipu je tk habis... Islam kt diri sndiri pn xbetol nk ckp psl krjn... ptuihhh laaahh!

    ReplyDelete
  4. kalau rasa nak salah kan kerajaan tak laksanakan hukum islam, baik gi dok kat negeri arab sana...,

    ReplyDelete
  5. kenapa pulak nak salahkn kerajaan? inilah bukti nya operasi macam begini diadakn membendung segala aktiviti masyarakat kini... dadah,seks,pelacuran kian menyebar masuk dimana2 negara yg serba moden ! tahniah kepada ahli2 jawatankuasa yg bertugas!!!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk