23/10/2012

Tarikh Bagi PRU13 Telah Ditetapkan?



Tun Mahathir dah mula bersuara! Tapi pada amatan Keris, YAB Perdana Menteri sebenarnya telah menetapkan tarikh PRU13 tetapi kita tidak tahu bila. Ada yang kata November, ada kata Disember, Ada jug akata Januari, Mac, April. 

Pada Keris adalah lebih baik PM sendiri yang umumkan. Ya! Sekarang adalah masa yang sesuai kerana rakyat sudah mula nampak siapa yang berjanji dan tidak tunaikan. Siap kata manifesto bukan janji. Ingat rakyat bodoh dan pelupa?

Siapa yang menepati janji-janji melainkan BN? Jadi kepada jentera UMNO khususnya, jangan tidur dan sudah boleh mula bersedia. Ini bukan masa nak tunjuk bagus ataupun nak tunjuk dia layak bertanding masa pemilihan.

Ini masa untuk berjuang demi negara. Selamatkan Malaysia daripada dirompak dengan mesej-mesej yang mahu menghancurkan keamanan dan kestabilan negara. Ayuh bangkit Pemuda! Bersiap sedia untuk menghadapi pilihanraya! 

K7L : Lepas PRU13..misi selamatkan UMNO daripada golongan oppoturnist!..

1 ulasan:

  1. Salam perjuangan .. Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk