16/10/2012

PKR Cabang Pontian Sah Lumpuh Dan Dibubarkan?



Berita daripada selatan tanah air ada tentang PKR Cabang Pontian. Apa dah jadi? Khabarnya  mereka dalam proses dibubarkan. Dana yang dijanjikan PKR Pusat tidak sampai menyebabkan pejabat mereka terpaksa disewakan kepada orang lain.

Kerana masalah ini juga ramai ahli-ahli PKR di sana telah merasa bosan dan diperbodohkan. Ramai yang dah mula keluar parti. Jelek dengan perangai pemimpin yang menjanjikan macam-macam jika mereka bekerja sebagai jentera.

Nah dah nampak apa yang berlaku? Bas mewah dan jet peribadi mewah boleh pula disewa? Inilah pemimpin-pemimpin PKR. Mereka hanya lepaskan tengkuk mereka sahaja. Mereka hanya mahukan kuasa. Bukan membantu rakyat. Ahli sendiri pun mereka tak tolong, inilan pula rakyat biasa yang atas pagar?

Lebih menarik apabila kini dua orang yang sedang sibuk berebut nak jadi Menteri Besar Johor jika Pakatan menang iaitu Salahuddin Ayub dan Chua Jui Meng, tidak berhenti membalun sesama sendiri. Masalahnya bukan mereka boleh menang pun. Rakyat Johor masih ingat apa yang Pakatan buat kepada Sultan Johor. Kau ingat mereka lupa? 

K7L : Chua Jui Meng memang tak boleh pakai!..Salahuddin Ayub lagi teruk..

1 ulasan:

  1. Aku juga nak pesan kat ko kalau ko anak jantan gi lar publish benda ni kat media umno berita harian n utusan malaysia n tv3 yer... kalau anda xtau jgn ckp banyak eh... bhahaha pandai sgat lar... wei ofice tuh rasmi pun belum camner bubar??? hadoi... umno2 cybertroper cam ni jer ke umno ada?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk