28/06/2012

[Video] Sikap Rasis Ketua DHPP Terhadap Jutawan Melayu - PAS Menikus Biarpun Kenyataan itu Kurang Ajar!




Dengar sendiri apa yang dilafazkan oleh Ketua DHPP Pas Pusat itu. Sungguh rasis dan kurang ajar. Dia memepersoalkan dan cuba menghasut orang melayu supaya membenci jutawaan Melayu yang banyak bersedekah pada anak yatim. Percakapannya seolah olah tidak mahu melihat orang Melayu tersenarai sebagai jutawan Malaysia.


Jika dikaji semula mereka yang berada di atas hanya dua nama Melayu, dan tiada siapa pun pertikaikan tentang kekayaan bangsa lain kerana semangat perpaduan dan hormat menghormati menjadikan kita tidak kisah akan perkara tersebut. 

Namun mengapa hasutan untuk tidak menyokong jutawan Melayu ini timbul? Apakah niat sebenar Ketua DHPP Penang itu? Apakah ini memang termasuk dalam agenda DAP yang memang rasis dan kauvinis?

Hu Chang Pow perlu mohon maaf kerana mengusik sentimen melayu! Kepada orang PAS yang jadi pak turut masa dia tengah berucap. Anda memang layak dibodohkan. Takde akal ke?

K7L : Kurang ajar sebab cuba timbulkan kebencian!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk