15/06/2012

Sorok Pelacur Atas Bumbung - @GobindSinghDeo Menikus? #MPMaksiat



Amboi! Makin lama makin banyak pulak rumah maksiat di Selangor. Paling menarik adalah di kawasan Puchong yang paling segar sebab banyak GRO. Gobind yang juga ahli parlimen Puchong dikatakan seorang MP yang malas kerana jarang turun padang dan rakyat Puchong juga jarang sangat jumpa dia. Tidak bertanggungjawab terutama tentang masalah sosial.

Sudahlah begitu rintihan penduduk bukannya dilayan. Nak marah? Pergi tanya penduduk area sana semua merungut pasal MP Puchong. Ini rintihan terbaru Keris dengar, orang Puchong bimbang kerana anak-anak muda semakin berani pergi ke tempat-tempat maksiat di sana setelah ia tumbuh lebih cepat daripada cendawan biarpun tidak hujan. 

Nampak tak akan wujud satu masalah sosial yang selama ini kita semua mahu elakkan? Mahukah anda semua generasi yang akan datang sarat dengan gejala kurang sihat? Jangan terkejut jika GRO jadi cita-cita budak sekolah!

Video dibawah merupakan bukti maksiat berlaku di Puchong :


Apakah kita masih mahu mendiamkan diri? 

K7L : Kalau perasan..tempat DAP menang mesti lahir dengan maksiat..sumber parti?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk