19/06/2012

[Video] Apabila Nik Aziz Diabaikan Kerana Makan Lagi Bagus #TahanPerak



Selama ini kita dengar orang PAS kata kalau Nik Aziz bagi ceramah semua yang hadir akan khusyuk mendengar dan tekun, Namun kini bukti yang sebenarnya mereka yang hadir hanya untuk makan dan ceramahkanya seakan tidak diendahkan membuatkan Keris terfikir.

Apakah ini petanda bahawa Nik Aziz tidak lagi menjadi relevan kepada orang PAS?. Terbaru Keris dengar mereka didalam PAS sebenarnya sedang berebut kerusi dan yang paling hangat sekali adalah kerusi Menteri Besar Kelantan yang mana kini menjadi rebutan oleh beberapa pemimpin PAS.

Walaubagaimanapun, ini bukti bahawa Nik Aziz semakin ditolak oleh orang-orangnya sendiri. Tahniah.

K7L : Patutlah Keris dengar Nik Aziz tengah deal mahu jadikan cina sebagai Menteri Besar Kelantan....

1 ulasan:

  1. Bagus bagus jual lah Kelate ke tangan cina2 Singapork dan Hong Kong supaya orang2 cina ni lebih maju dan orang islam melayu semakin tertindas dan merempat. sekarang pun lebih separuh bandar Kota Bharu sudah tergadai dek kebijaksaan orang2 cina ni.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk