28/06/2012

Masjid Mahu Dirampas Cara Yahudi Di Selangor Untuk Doa Macam Di Penang?




Lihat sendiri bagaimana rampasan dilakukan oleh puak PAS melalui JAIS secara halus. Mereka mahu menguasai surau dan masjid supaya tiada siapa yang marah jika mereka menjadikan masjid platform mereka menyebarkan dakyah songsang politik mereka.Supaya tidak wujud sebarang bantahan jika berlaku bacaan doa seperti video di bawah.


Jika mereka dibenarkan untuk berbuat begini, maka tidak mustahil jika ajaran KAFA ataupun Fardhu Ain dihentikan dan diganti dengan ajaran politik kebencian kepada kerajaan. Ini yang Keris bimbangkan kerana puak-puak PAS tak pernah jemu berpolitik dalam apa jua keadaan termasuk doa dan sebagainya.

K7L : Politik bukan agama..itu pendirian Mctheory saat kali pertama kami berjumpa..dan Keris setuju!

1 ulasan:

  1. Cukup2lah PAS,relakah melayu berpecah dan bersengketa sesama sendiri!kemanakah lagi melayu nak merempat,bila ini berlaku teringat macam di IRAQ,Islam(Syiah)sanggup memanggil Amerika untuk menyingkirkan islam(sunni).Adakah ini akan terjadi di MALAYSIA!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk